Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google
Kiedy posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie zastanawiasz się, co zrobić, aby była ona widoczna na samym topie wyników wyszukiwania. To oczywiste wszak, że współcześnie widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego zatrudnić rzetelną agencję SEO? Warto posłuchać sugestii ekspertów, a najlepiej samego Google.
Google radzi, jak wybrać dobrą firmę SEO
Nie można negować, że cały sektor SEO, czyli działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieprzerwanie rozkwita zasadniczo tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo pojawienia się innych alternatyw, jak między innymi Yandex, Bing czy też Yahoo, wciąż kluczowe są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje pozyskać widoczność w internecie, powinien powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, w których występuje mocna konkurencja, z reguły nie jest to realne bez doradztwa speców z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest kompletną nowością, i udostępniło krótki film o tym, jak zatrudnić solidną agencję SEO.
Czym według Google wyróżnia się dobra agencja SEO?
Pracownica Google z ponad dziesięcioletnim stażem punkt po punkcie tłumaczy, jak zatrudnić solidną firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od wnikliwego audytu strony,
- zdolność oceny budżetu i czasu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
- udzielenie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie planowanych wdrożeń, m.in. poprzez stały dostęp do statystyk strony i comiesięczne raportowanie,
- zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
- zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone frazy.
Przedstawicielka Google zaznacza też, że solidna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, w szeregu przypadków dającą dostrzegalne efekty dopiero po kilku miesiącach pracy.